وبلاگ کیلمه

وبلاگ کیلمه یک مجله تفریحی خبری می باشد که می توانید مطالب جالبی را در آن مشاهده کنید

وبلاگ کیلمه

وبلاگ کیلمه یک مجله تفریحی خبری می باشد که می توانید مطالب جالبی را در آن مشاهده کنید

ورزش صبح در مقابل عصر: کدام زمان برای ورزش بهتر است

در جایگاه سلامتی و تناسب اندام ، ورزش یک عادت فوق العاده مهم است که باید در برنامه روزانه شما گنجانده شود.

خواه اهداف شما کاهش وزن باشد یا حفظ سلامتی ، ورزش می تواند احساس بهتری نسبت به خود ایجاد کند. یکی از بحث های رایج در مورد ورزش این است که آیا شما باید ورزش را در برنامه صبح یا عصر انجام دهید. تمرین در صبح و در شب ، بسته به فرد ، مزایا و معایب خاصی دارد. در این مقاله ، هر دو جوانب مثبت و منفی در مورد ورزش صبح در مقابل عصر بحث خواهند شد.

  

ورزش صبحگاهی: موافقان و مخالفان

طرفدار شماره 1: انرژی شما در صبح بیشتر است

چه شما یک فرد صبح باشید و چه نباشید ، طبیعتاً باید انرژی بیشتری در صبح داشته باشید - به خصوص بعد از قهوه صبحگاهی. به جای اینکه ورزش را عصرها برای زمانی که برای کار خسته می شوید رها کنید ، ورزش صبح انرژی لازم برای حرکت را به شما می دهد. شما در مورد شروع روز خود بسیار سرحال هستید و ورزش بهترین راه برای شروع یک روز پربار است. حتی یک تمرین صبحگاهی 30 دقیقه ای انرژی و انگیزه شما را شگفت زده می کند.

طرفدار شماره 2 شما سازگارتر هستید

وقتی احساس خستگی از چگونگی گذراندن روز خود می کنید ، اجتناب از تمرین در هنگام عصر آسان است. با پایبند بودن به یک برنامه تمرینی صبحگاهی ، می توانید اطمینان حاصل کنید که در تمرینات ثابت خواهید بود. این به شما یک روال معمول می دهد که از آنجایی که روز خود را با انرژی شروع می کنید از آن دور نخواهید شد. با افزودن جنبه نور خورشید ، بدن شما به طور کلی انرژی بیشتری نسبت به استفاده از آن در شب دارد ، برای زمانی که زمان استراحت و خوابیدن است.

Con # 1: بلند شدن سخت است

اگر عادت دارید شب ها بیدار بمانید ، تمرینات صبحگاهی ممکن است برای شما چالش برانگیز باشد. شما می خواهید ساعت اضافی را برای خوابیدن اختصاص دهید ، به همین دلیل ممکن است به ورزش شب تمایل داشته باشید. این مهمترین دلیل برای پرهیز افراد از تمرینات صبحگاهی است - تلاشی که برای بلند شدن از رختخواب و شروع حرکت لازم است. خواب برای ترمیم عضلات بسیار مهم است ، بنابراین این یک نگرانی قانونی است.

شماره 2: مفاصل شما سفت است

از آنجایی که به تازگی از خواب بیدار شده اید ، عضلات و مفاصل شما در مقایسه با ورزش در شب سفت تر هستند. به همین دلیل است که لازم است ابتدا قبل از شروع ورزش واقعی خود را بکشید ، در غیر این صورت ممکن است آسیب ببینید. 

ورزش شب: جوانب مثبت و منفی

طرفدار شماره 1: از بین بردن استرس ناشی از کار است

افراد مختلف به این دلیل که بهترین راه برای مقابله با استرس و ناامیدی در محل کار است ، ورزش در شب را انتخاب می کنند. از آنجا که روز شما به پایان رسیده است ، رفتن به ورزشگاه یا انجام تمرینات خانگی به عنوان مکانیزم مقابله ای سالم از استرس های شما در زندگی عمل می کند. شما در مقایسه با تمرینات صبحگاهی ، هنگامی که با خواب آلودگی و بی انگیزگی روبرو هستید ، ذهن شما روشن تر است.

طرفدار شماره 2: دمای بدن بالاتر

همانطور که در بالا ذکر شد ، عضلات و مفاصل شما به طور کلی صبح سفت هستند. هنگام عصر که تمرین می کنید ، عضلات و مفاصل تا 20 درصد انعطاف پذیرتر از صبح هستند. هنگام انجام تمرینات عصرگاهی در مقایسه با تمرینات صبحگاهی کمتر به خود آسیب می رسانید.

معایب شماره 1: خوابیدن سخت تر است

با ورزش ، اندورفین و دوپامین در بدن آزاد می شود ، هورمون های بدن باعث احساس خوب و شادی می شوند. این ممکن است با ملاتونین موجود در بدن شما مقابله کند ، هورمونی که به خواب رفتن شما کمک می کند. وقتی خیلی نزدیک به زمان خواب ورزش می کنید ، ممکن است در حفظ الگوی خواب سالم مشکل داشته باشید. علاوه بر این ، اگر یک تمرین عصرانه انجام می دهید ، بعداً بعداً شام نیز می خورید ، که می تواند خواب سالم را مختل کند.

معایب شماره 2: در دسترس بودن

هنگامی که برای رسیدن به تناسب اندام خود تا بعد از کار یا عصر منتظر می مانید ، فعالیت های کل روز می توانند به سرعت جمع شوند و باعث شوند شما از تمرین خود صرف نظر کرده و نگرانی های شدیدتری را تجربه کنید. بعلاوه ، اگر فرد بدنساز هستید ، به نظر می رسد که جمعیت زیادی از افراد ترجیح می دهند تمرینات عصرانه را در مقابل تمرینات صبحگاهی انجام دهند. من این را گچ می کنم تا اینکه نتوانم از رختخواب بلند شوم و روزشان را سپری کنم. اگر تا عصر منتظر بمانید ، به احتمال زیاد وسایل بدنسازی مورد نیاز شما توسط دیگران اشغال خواهد شد. 

ورزش صبح و شب: کدام یک بهتر است؟

در نتیجه ، تمرینات صبحگاهی به طور کلی بسیار سالم تر از تمرینات شب هستند. نه تنها انرژی بیشتری دارید ، بلکه رعایت یک برنامه تمرینی صبحگاهی بسیار راحت تر از یک شب است. تنها مبارزه در یک تمرین صبحگاهی در برخاستن است ، اما تمرینات صبحگاهی هنگام حفظ این عادت هم برای سلامتی روحی و هم جسمی شما بسیار خوب است. این خطر بزرگی وجود دارد که شما در هنگام شب هنگام ورزش تنبل و خسته شوید در مقایسه با اینکه صبح آن را کاملاً خسته کنید.

ذهن شما همچنین صبح وضوح و وضوح بیشتری دارد ، و این باعث می شود بازه زمانی مناسبی برای قرار دادن در برنامه روزانه شما باشد. یک تمرین صبحگاهی مزایای بیشتری نسبت به تمرین عصرگاهی به شما خواهد داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد