وبلاگ کیلمه

وبلاگ کیلمه یک مجله تفریحی خبری می باشد که می توانید مطالب جالبی را در آن مشاهده کنید

وبلاگ کیلمه

وبلاگ کیلمه یک مجله تفریحی خبری می باشد که می توانید مطالب جالبی را در آن مشاهده کنید

رژیم یا ورزش - کدام یک بیشتر اهمیت دارد؟

اگر بخواهم از هر دو مورد فقط یکی را توصیه کنم ، بدون شک ورزش برنده خواهد بود. 

بنابراین چه چیزی باعث شد که از توصیه رژیم پرهیز کنم؟ آیا تأثیر منفی در رژیم غذایی وجود دارد که هنوز به شما گفته نشده باشد؟ ممکن است شما را شگفت زده کند که در حالی که ورزش فواید مثبتی دارد ، رژیم های رایج معایبی دارند. در این مقاله ، من قصد دارم رژیم غذایی یا ورزش را روشن کنم - که کدام یک از آنها مهمترین است ، بنابراین بخوانید و درباره آن فکر کنید.

  

ابتدا اجازه دهید در مورد تأثیر منفی رژیم غذایی بحث کنیم.

آیا می دانید بیشتر برنامه های غذایی با محدود کردن کالری همراه است؟ و همراه با آن خطر بروز یک اختلال خوردن وجود دارد. و تبدیل به روان رنجوری می شود.

اختلالات خوردن رابطه ما و غذا را پیچیده می کند. ما غذا می خوریم چون از آن لذت می بریم. و ما برای معاشرت غذا می خوریم. هیچ کس به تنهایی یک پیتزا بزرگ نمی خورد.

در حالی که اگر رژیم را شروع کنید ، رابطه شما با غذا تغییر می کند. اولویت های شما را تغییر می دهد. حالا شما کسی هستید که پیتزا نمی خورید.

مسئله بزرگی نیست؟ اگرچه به دلیل احساسات شروع به خوردن می کنید. 

همچنین بخوانید: چگونه رژیم وگان می تواند به بهبود سلامتی و سیاره شما کمک کند

بگذارید به شما بگویم که اگر پشت دوستانتان پیتزا خورده اید در پشت صحنه چه اتفاقی می افتد. و حالا شما خود را متوقف می کنید. سپس از اراده خود برای جلوگیری از این پیتزا استفاده می کنید. اکثر روانشناسان بر این عقیده اند که اراده مانند عضله است. وقتی این عضله را خسته کردیم ، کار را برای روز تمام می کنیم.

این امر منجر به غلبه احساسات بر ما خواهد شد. یک بسته چیپس می دیدید ... لحظه ای بعد ... دیگر از بین رفته است و آن را تجربه کرده اید؟

و خطرناک است. زیرا پس از این عمل ناپدید شدن ، خود را سرزنش می کنید. من چنین ادم احمق و ابله هستم  ، اه، اه ... اون احساسات نابجا از گناه و بی ارزشی علاوه بر آسیب های ما ارزش خود.

مزیت پنهان ورزش

از طرف دیگر ، وقتی به نوعی تمرین می کنید ، متابولیسم خود را بالا می برید. این بدان معناست که غذایی که می خورید توسط بدن شما به طور فعال می سوزد. و به صورت چربی ذخیره نمی شود.

مایه کیک بعد از یک تمرین خوب است. شما به طور خودکار هورمون های خوب را ترشح می کنید و با خود بگویید ، "من این کار را کردم" ، این اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد. و اثرات موج دار به این معنی است که شما نه تنها در کاهش وزن بلکه در سایر زمینه های زندگی خود نیز موفق خواهید شد.

به همین دلیل است که توصیه می کنم ورزش را بیش از رژیم گرفتن انجام دهم.

رژیم غذایی در مقابل ورزش: نتیجه گیری

دوباره به این سingال باز می گردیم که اگر رژیم غذایی خارج از معادله است چگونه می توان رفتار خوردن را کنترل کرد؟

من توصیه می کنم با توجه به غذا خوردن.

در اینجا یک قانون ساده برای شروع وجود دارد: به هر آنچه می خورید توجه کامل خود را نشان دهید. بدون تلویزیون و موبایل. و هنگامی که لذت غذا را متوقف کردید از خوردن آن صرف نظر کنید. بله ، قانون توجه کامل سخت است. بنابراین با یک بار صرف وعده غذایی ، صفحه را رها کنید.

هدف این است که به بهبود رابطه خود با غذا ادامه دهید. ما هنوز به طور کامل نحوه کار غذا و کالری در بدن خود را درک نکرده ایم. بنابراین ورزش و غذا خوردن آگاهانه بهترین شرط شماست. به علاوه ، غذا خوردن با دوستان و خانواده صدمه ای نخواهد دید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد