وبلاگ کیلمه

وبلاگ کیلمه یک مجله تفریحی خبری می باشد که می توانید مطالب جالبی را در آن مشاهده کنید

وبلاگ کیلمه

وبلاگ کیلمه یک مجله تفریحی خبری می باشد که می توانید مطالب جالبی را در آن مشاهده کنید

چگونه از بلاک اینستاگرام خارج شویم؟ (اکشن بلاک اینستاگرام)

ینستاگرام به عنوان یکی از شبکه های اجتماعی مشهور و معتبر توانسته در مدت زمان کوتاهی محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران پیدا کرده و تبدیل به یکی از بهترین شبکه های اجتماعی فعال در دنیا شود.

 

 

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، قصد داریم تا نگاهی به یکی از فرآیندهای بسیار مهم در این شبکه اجتماعی انداخته و بیان کنیم که چگونه می‌توانید از بلاک اینستاگرام خارج شوید. پس با ما همراه باشید تا در رابطه با این مسئله صحبت کرده و اطلاعات جامع و کاملی را در مورد بلاک اینستاگرام به شما ارائه دهیم.

علت بلاک اینستاگرام چیست؟

یکی از سوالات بسیار مهمی که افراد مطرح می‌کنند این است که علت بلاک اینستاگرام چیست و چرا شاهد این مشکل هستیم. مسئله بسیار مهم این است که افزایش حجم فعالیت‌های یک کاربر می‌تواند این پیام را به الگوریتم‌های اینستاگرام بفرستد که کاربر ربات بوده و به صورت اتوماتیک در حال انجام فرآیندهای خاصی است. به عنوان مثال افزایش سرعت لایک زدن و فاصله کم بین لایک ها می‌تواند شما را با این مشکل مواجه کند. حتی انجام فرایند فالو و آنفالو به صورت زیاد و همچنین ارسال یک کامنت یکسان در پست‌های مختلف نیز می‌تواند باعث بلاک شدن صفحه اینستاگرام شما شود. از سوی دیگر انجام فرآیندهای چون خرید فالوور اینستاگرام، خرید لایک اینستاگرام و یا خرید کامنت اینستاگرام در حجم‌های بسیار زیاد به صورت فیک نیز می‌تواند شما را با مشکل مواجه کند و به همین دلیل لازم است تا برای انجام فرآیندهایی چون خرید فالوور اینستاگرام و یا خرید لایک اینستاگرام به سراغ وب سایت‌های معتبر رفته و از پلتفرم‌هایی استفاده کنید که به صورت اصولی اقدام به ارائه خدمات مربوط به لایک اینستاگرام می‌کنند. توجه به این مسئله به شما کمک می‌کند تا با مشکل بلاک اینستاگرام متوجه نشوید.

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر پروفایل اینستاگرام شما تکمیل نباشد، الگوریتم‌های این شبکه اجتماعی شما را به عنوان ربات تشخیص داده و این مسئله می‌تواند صفحه شما را با مشکل بلاک اینستاگرام مواجه کند.

تکنیک‌های حل مشکل بلاک اینستاگرام

اکشن بلاک اینستاگرام

پس از آن شما را با علت‌های بلاک اینستاگرام آشنا کرده و بیان کنیم که چگونه انجام فرآیندهایی چون خرید فالوور اینستاگرام، خرید لایک اینستاگرام و یا خرید کامنت اینستاگرام به صورت غیر اصولی می‌تواند شما را با این مشکل مواجه کند، حال وقت آن رسیده تا در رابطه با نحوه رفع بلاک اینستاگرام صحبت کنیم. در راستای بررسی این مسئله باید گفت که شما با انجام چندین کار مختلف می‌توانید مشکل بلاک اینستاگرام خود را برطرف کرده و دوباره با خرید فالوور اینستاگرام تعداد دنبال کنندگان صفحه خود را افزایش دهید. اگر بخواهیم شما را با این تکنیک‌ها آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. توقف فعالیت در اینستاگرام به مدت یک تا دو روز

اگر پس از انجام کارهایی چون خرید کامنت اینستاگرام و یا خرید لایک اینستاگرام ناگهان با مشکل بلاک شدن صفحه خود مواجه شدید، پیشنهاد ما این است که یک تا دو روز فعالیت خود در این شبکه اجتماعی را متوقف کرده و هیچ کاری انجام ندهید. این مسئله باعث می‌شود تا اکانت شما از حالت بلاک اینستاگرام خارج شده و بتوانید دوباره به انجام کارهای معمول خود در این شبکه اجتماعی مشغول شوید.

این تکنیک یکی از کارهایی است که با انجام آن می‌توانید مشکل بلاک شدن صفحه اینستاگرام خود را برطرف کنید.

۲. اتصال اکانت به شبکه‌های اجتماعی دیگر

اگر اقدام به انجام فرآیندهای چون خرید فالوور اینستاگرام و یا خرید لایک اینستاگرام در حجم‌های بسیار زیاد کنید، ممکن است اینستاگرام شما را به عنوان ربات تشخیص داده و صفحه تان را بلاک کند. در همین راستا و به منظور حل این مشکل لازم است تا به این شبکه اجتماعی اثبات کنید که شما ربات نیستید.

برای انجام این کار یکی از فرآیندهای بسیار مهمی که لازم است تا انجام دهید این است که اکانت اینستاگرام خود را به سایر شبکه‌های اجتماعی متصل کنید. انجام این کار باعث می‌شود تا پس از مدتی صفحه شما به صورت از بلاک خارج شده و بتوانید به سایر کارهای معمول خود در این شبکه اجتماعی بپردازید. یکی از سوالات بسیار مهمی که افراد مطرح می‌کنند این است که چگونه می‌توان اینستاگرام را به سایر شبکه‌های اجتماعی متصل کرد؟ اگر بخواهیم شما را با این فرآیند آشنا کنیم، می‌توان به این نکته اشاره کرد که برای انجام این کار در پروفایل خود در اندروید روی آیکون سه نقطه و در آیفون روی Settings بزنید. با ورود به بخش Linked Accounts می‌توانید این فرآیند را انجام دهید.

۳. ارسال گزارش به اینستاگرام

اگر فکر می‌کنید که کار اشتباهی از شما سر نزده و اینستاگرام به صورت اشتباهی اقدام به بلاک شما کرده، می‌توانید برای حل این مشکل به اینستاگرام گزارش دهید. برای انجام این کار نیز می‌توانید به بخش Settings رفته و در بخش Options، گزینه Report a Problem را انتخاب کنید. در بخش Report a Problem شما می‌توانید مشکل خود را توضیح داده و سپس آن را ارسال کنید.

انجام این فرآیند به شما اجازه می‌دهد تا به اینستاگرام گزارش شده و بیان کنید که کار اشتباهی برای بلاک شدن انجام ندادید. در واقع این مسئله به شما کمک می‌کند تا از بلاک خارج شده و بتوانید با خرید فالوور اینستاگرام و یا خرید کامنت اینستاگرام صفحه خود را رشد دهید.

۴. صبر کنید

اگر تمامی کارهای گفته شده را انجام دادید اما همچنان با مشکل بلاک اینستاگرام مواجه هستید، لازم است تا برای حل مسئله صبر کنید. به صورت کلی الگوریتم‌های اینستاگرام تنها برای جریمه اقدام به بلاک کردن صفحه شما می‌کنند و در صورتی که برای اولین بار بلاک شده باشید در مدت زمان کوتاهی صفحه شما باز می‌گردد اما اگر چندین بار با انجام فرآیندهای اشتباه باعث بلاک شدن صفحه خود شوید، ممکن است فرآیند رفع بلاک شما از سوی اینستاگرام حتی تا ۴ هفته نیز طول بکشد. در واقع اگر تمامی موارد گفته شده را انجام دادید اما همچنان با این مشکل مواجه هستید، تنها کاری که می‌توانید انجام دهید صبر کردن است تا دوره بلاک شدن اکانت شما تمام شود.

حرف آخر

اکشن بلاک اینستاگرام

در این مطلب نگاهی به فرآیند بلاک شدن در اینستاگرام انداخته و بیان کردیم که چگونه انجام کارهایی چون خرید فالوور اینستاگرام، خرید لایک اینستاگرام و یا خرید بازدید اینستاگرام می‌تواند شما را با چنین مشکلاتی مواجه کند. سپس در رابطه با روش‌های رفع بلاک اینستاگرام صحبت کرده و بیان کردیم که چگونه می‌توانید با انجام چند کار ساده اقدام به رفع بلاک خود در این شبکه اجتماعی کنید. توجه داشته باشید که خرید فالوور اینستاگرام یا دیگر خدمات افزایشی اینستاگرام به خودی خود باعث بلاک شدن پیج شما نمی‌شود بلکه استفاده از سایت‌های نامناسب برای خرید فالوور اینستاگرام باعث می‌شود چنین مشکلی پیش آید برای همین حتماً از سایتی برای خرید فالوور استفاده کنید که نماد اعتماد الکترونیک داشته باشد.


منبع این مطلب:

https://www.mehrnews.com/news/5278864/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%A9-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC-%D8%B4%D9%88%DB%8C%D9%85-%D8%A7%DA%A9%D8%B4%D9%86-%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%A9-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85

چگونه چشم سوم خود را باز کنیم؟

چگونه چشم سوم خود را باز کنیم؟ در این مطلب درباره این موضوع توضیح می دهیم که چگونه می توانیم چشم سوم یا همان چاکرای ششم خود را باز کنیم پس با سایت کیلمه همراه باش تا بتوانید قدرت کیلمه گیری را با نیروی چشمان اسب ترکیب کنید و قدرتمند تر شوید. (یوووواااااااااااااا) (ههه ب ب ب ب ب ب)

 

ادامه مطلب ...