وبلاگ کیلمه

وبلاگ کیلمه یک مجله تفریحی خبری می باشد که می توانید مطالب جالبی را در آن مشاهده کنید

وبلاگ کیلمه

وبلاگ کیلمه یک مجله تفریحی خبری می باشد که می توانید مطالب جالبی را در آن مشاهده کنید

اعتیاد به ورزش چیست؟ علائم رایج و خطر

آیا شما با ورزش وسواس دارید؟ آیا بعد از یک روز طولانی چندین ساعت به تمرین پرداخته اید؟ اگر نتوانید برنامه تمرینی خود را کامل انجام دهید ، آیا روحیه شما تغییر می کند؟ آیا فردا برای جبران خسارت بیشتر ورزش می کنید؟ این احتمال وجود دارد که شما برای پیدا کردن وقت برای کار کردن ، برنامه های خود را به تعویق انداخته و با خانواده خود لغو کنید. اعتیاد به ورزش دلیل تغییر ناگهانی رفتار شماست.

وقتی بیش از حد ورزش می کنید از قدرت ذهنی ، جسمی و عاطفی خود اضافه بار می گیرید. این مقاله به شما کمک می کند در مورد اعتیاد به ورزش و اینکه چگونه می توانید خود را آزاد کنید اطلاعات بیشتری کسب کنید. به خواندن ادامه دهید تا هر آنچه در مورد اعتیاد به ورزش می دانید بیاموزید. 

 

ادامه مطلب ...

میکروبیوم و اهمیت آن برای هضم غذا

میکروبیوم مجموعه ای از تریلیون باکتری ، ویروس و قارچ در بدن شما است - بسیاری از آنها در روده زندگی می کنند. از میان میکروب هایی که در روده شما زندگی می کنند ، آنهایی که بیشتر از همه می شناسیم باکتری هایی هستند. 

در واقع ، با تمام صحبت هایی که در مورد سلول های انسانی انجام می شود - شما در سلول های باکتریایی بیشتری نسبت به سلول های انسانی با نسبت 4: 3 تشکیل شده اید. بنابراین شما بیشتر از انسان باکتری هستید! بیشتر آنها برای سلامتی شما بسیار مهم هستند ، در حالی که وجود دیگران ممکن است باعث بیماری شود.

 

ادامه مطلب ...

ورزش صبح در مقابل عصر: کدام زمان برای ورزش بهتر است

در جایگاه سلامتی و تناسب اندام ، ورزش یک عادت فوق العاده مهم است که باید در برنامه روزانه شما گنجانده شود.

خواه اهداف شما کاهش وزن باشد یا حفظ سلامتی ، ورزش می تواند احساس بهتری نسبت به خود ایجاد کند. یکی از بحث های رایج در مورد ورزش این است که آیا شما باید ورزش را در برنامه صبح یا عصر انجام دهید. تمرین در صبح و در شب ، بسته به فرد ، مزایا و معایب خاصی دارد. در این مقاله ، هر دو جوانب مثبت و منفی در مورد ورزش صبح در مقابل عصر بحث خواهند شد.

 

ادامه مطلب ...

چرا کشش روزانه برای بدن شما مفید است

کشش مهم است ، مهم نیست که چه ورزشی انجام می دهید ، زیرا به انعطاف پذیری شما کمک می کند. ممکن است فکر کنید انعطاف پذیری فقط برای رقصندگان و ژیمناست ها است ، اما در واقع ، همه باید انعطاف پذیری خود را بهبود بخشند! کشش به عضلات و مفاصل کمک می کند تا قوی ، سالم و انعطاف پذیر باقی بمانند. این به شما کمک می کند از آسیب و درد جلوگیری کنید! (به یاد داشته باشید که از وسایل محافظتی نیز   برای جلوگیری از آسیب دیدگی در حین تمرین استفاده کنید!)

اگر تا به حال از مربی خود شنیده اید که می گوید ، "به خاطر بسپار!" بعد از یک تمرین ، به همین دلیل است! بدون کشش ، عضلات شما سفت و ضعیف می شوند. نه تنها در طولانی مدت به شما آسیب می رساند ، بلکه باعث می شود فردای روز تمرین  خیلی  دردناک تر شود.

 

ادامه مطلب ...

نکاتی در مورد تغذیه سالم برای قلب: نکاتی برای داشتن قلب سالم

تغذیه سالم و تغذیه خوب از قسمتهای اساسی بنیان سلامتی است. تغذیه سالم به شما در کاهش خطر بیماری های قلبی کمک می کند اما بعد از حمله قلبی نیز ضروری است. 

دریافت بیمه عمر بعد از حمله قلبی هنوز امکان پذیر است ، اما این به سن شما ، مدت زمانی که از حمله قلبی می گذرد و شدت آن بستگی دارد. مراقبت از سلامتی با تغذیه سالم و انجام فعالیت بدنی دو بهترین کاری است که می توانید برای سالم ماندن و کاهش خطر برای مشکلات قلبی عروقی بیشتر انجام دهید. 

 

ادامه مطلب ...