وبلاگ کیلمه

وبلاگ کیلمه یک مجله تفریحی خبری می باشد که می توانید مطالب جالبی را در آن مشاهده کنید

وبلاگ کیلمه

وبلاگ کیلمه یک مجله تفریحی خبری می باشد که می توانید مطالب جالبی را در آن مشاهده کنید

چگونه چشم سوم خود را باز کنیم؟

چگونه چشم سوم خود را باز کنیم؟ در این مطلب درباره این موضوع توضیح می دهیم که چگونه می توانیم چشم سوم یا همان چاکرای ششم خود را باز کنیم پس با سایت کیلمه همراه باش تا بتوانید قدرت کیلمه گیری را با نیروی چشمان اسب ترکیب کنید و قدرتمند تر شوید. (یوووواااااااااااااا) (ههه ب ب ب ب ب ب)

 

 .

چگونه چشم سوم خود را باز کنیم؟

نمیدونم، خیخیخیخیخی کیل شدی

.

چشم سوم به افراد قدرت روشن بینی، پیش بینی آینده، درک حقیقت پدیده ها و فهم چیزهایی را می دهد که انسان در حالت عادی قادر به تشخیص آن ها نیست. به همین خاطر، امروزه در میان کسانی که علاقه خاصی به دنیای فراطبیعی داشته و دوست دارند قدرتی بالاتر از آن چه در اختیارشان است داشته باشند، چشم سوم یا همان چاکرا ششم به یک موضوع بسیار جذاب و هیجان انگیز تبدیل شده است. اگر شما هم مایل به آشنایی بیشتر با چشم سوم بوده و کنجاوید درباره چگونگی باز شدن آن و جنبه های دیگر این موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنید، در ادامه این مطلب همراه ما بمانید.

چشم سوم کلمه ای که بارها شنیده ای اما شاید فکر نمی کنید که شما هم آن را داشته باشید. از سالهای دور داشتن چشم سوم برای بسیاری از اقوام و فرهنگ ها تا حدی قابل احترام بوده است. امروزه آن را غده صنوبری نیز می نامند اما همچنان مردم با نام چشم سوم آن را می شناسند.


چشم سوم بدون شک واقعی است ولی نمیتوان آن را کامل درک کرد یا بهتر است بگوییم هر کسی چشم سوم باز ندارد. درک برای داشتن چشم سوم ارتباطی است بین بدن و روحمان که نیاز به قدرتی خاص دارد. زمانی که تفکر پایداری داشته باشیم چشم سوم باد می شود و هدایتگر داخلی قوی تر خواهد شد. در ادامه این بخش از سبک زندگی نمناک به نشانه هایی که حاکی از باز بودن چشم سوم هستند اشاره خواهیم کرد.


چشم سوم


چشم سوم چیست و چگونه کار می کند

در این بخش به پنج نشانه که حاکی از باز بودن چشم سوم است اشاره می کنیم

1- احساس خستگی بین ابروها:


در کل وقتی چشم سوم باز است ارتباط هوشیارانه بین ابرو ها برقرار می شود. درست مثل این کسی که حرکات آهسته راه لمس می کند و گاهی با کوچکترین حرکت احساس انتشار گرما در او رخ می دهد. 


2- بالابردن دوراندیشی


با باز بودن چشم سوم شما قادر به درک متفاوتی از اتفاقات خواهید بود توانایی فهم چیزی که قرار است اتفاق افتد .جالب است که چشم سوم کمک تان می کند چیزهایی را ببینید که قابل دیدن نیستند. از تجربیات تان بیش تر بهره می برید و مشکلات را از فاصله دورتر حس می کنید. 


3- حساسیت بیشتر نسبت به نور:


چشم سوم توانایی دیدن و درک نور و رنگ ها را بسیار قوی تر است دو چشم دیگر دارد .رابطه چشم سوم و رنگ نورها در بسیاری از کتب قدیمی مورد بحث بوده است.


شخصی که چشم سوم باز دارد نور را به شکل ستاره و یا مدور می بیند و حتی توانایی دیدن نور پشت ابرها را نیز دارد.


چشم سوم


چطور بدانیم چشم سوم ما فعال است

4- احساس و نیاز به تغییر همیشگی:


درک این که چرا احساس متفاوتی دارید سخت است، فقط این را حس می کنید. این تغییر ممکن است به تدریج یا یک باره ایجاد شود. شاید دیگر از چیزهایی که قبلا برای تان لذت بخش بوده است لذت نبرید، یا از چیزهایی لذت ببرید که قبلا برای تان لذت بخش نبوده است. این نیازها و علاقه به تغییرات مداوم بخشی از نشانه های باز بودن چشم سوم است.


5- بیشتر شدن سردرد:


فشاری که در سر ایجاد میشود بیشتر از فشاری است که در میان دو ابرو احساس می شود. چشم سوم باز برای کسی که قبلا آن را تجربه نکرده است می تواند تجربه ی سختی باشد.


باز شدن چشم سوم می تواند سبب فشار و درد در سر شود. برای رفع آن بهترین کار قدم زدن در هوای آزاد است. 


نکاتی برای باز شدن چشم سوم:

با باز شدن چشم سوم شما شروع به صحبت کردن با روح خود می کنید و به مرحله ای عالی از تفکر و تمرکز می رسید. بیشتر شدن حافظه و گسترش بصیرت است از دیگر مزایای باز شدن چشم سوم است. 

  • بهترین روش برای باز شدن چشم سوم:
  • تفکر بیشتر و عمیق تر
  • استفاده نکردن از شکر و لبنیات در حد ممکن
  • فکر کردن در محیط باز به خصوص در حالت نشسته روی چمن
  • قدم زدن در طبیعت
  • پوشیدن لباسهایی به رنگ پر طاووسی ، نیلی و بنفش
  • انجام دادن کارهای ظریف مثل نقاشی و رنگ آمیزی و فعالیت های هنری با دقت بالا


چاکرای چشم سوم مرکز فرماندهی بر دیگر چاکراها و مسئول نظارت بر ذهن است. این چاکرا پل ارتباطی بین بعد فیزیکی و متافیزکی انسان است. شناخت چشم سوم از دیرباز در میان اقوام مرسوم بوده است، و در برخی از مذاهب مثل هندوها، جزیی از آیین مذهبی شان به شمار می رود که روزانه حداقل یکبار پودری نیلی رنگ را به صورت نقطه ای برای فعال سازی و تحریک چشم سوم در این قسمت می گذاشتند. مسلمانان نیز در هر شبانه روز 17 رکعت نماز بجا می آورند و در هر رکعت دوبار پیشانی را به سجده می گذارند و چشم سوم را تحریک و فعال می کند. در اسلام خواندن نماز معراج مؤمن و سجده یعنی عروج به عالم معنا می باشد. پس مطمئناً فعال سازی این چاکرا بسیار ارزشمند و مهم بوده است و خداوندی که همه انسان ها را دوست دارد، این اعمال عبادی را توصیه کرده است تا به این وسیله انسان تعالی یابد و به بصیرت و آگاهی معنوی دست پیدا کند.


پیامبر اکرم  (ص) می فرماید:  آن گاه که خداوند خیر بنده اش را بخواهد، چشم دل بنده اش را می گشاید تا ببینید آن چه که با چشم سر نمی توان دید و غایب است.


کاربرد چشم سوم چیست؟

همان طور که گفته شده، چشم سوم پلی ارتباطی بین ضمیر خودآگاه و ضمیر ناخودآگاه، مغز و ذهن و فیزیک و متافیزیک می باشد. چشم سوم شاه راهی برای رفتن به فراسوی مکان و زمان می باشد. یعنی اینکه زمانی که جسم ما در لحظه حال است نمی تواند همزمان در گذشته و یا آینده هم حضور داشته باشد و یا لحظه ای که در یک مکان است نمی تواند در همان لحظه در یک مکان دیگر نیز حضور داشته باشد. اما این وضعیت در مورد کالبد متافیزکی انسان صدق نمی کند.


چشم سوم


پس در واقع با چشم سوم می توان به تمام مکان ها و زمان های عالم مادی و ماورایی سفر کرد. به عبارت دیگر چشم سوم دریچه ورود  انسان به دنیای معنویت است. چشم سوم همچنین ابزاری برای تله پاتی می باشد. تله پاتی یعنی دور آگاهی و ایجاد ارتباط از طریق افکار بدون استفاده از حواس پنجگانه و فعل و انفعالات فیزیکی. اگر چشم سوم فعال باشد می توان از طریق تله پاتی ارتباط برقرار کرد. مثل احساسی که از بین عشاق واقعی  وجود دارد و ممکن است از فرسنگ ها دورتر با هم در ارتباطند و این دلیلی به جز امواج مغزی هماهنگ و یکسان در آن ها نیست که عاملش عشق است.


با این توضیحات شما می توانید برای هر شخصی پیام بفرستید. البته باید بتوانید بر روی چشم سوم خود تمرکز کنید و در این هنگام تصویر شخص مورد نظر را در ذهن خود تجسم کنید و  با تجسم خلاق خود او را در حال دریافت پیام ببینید.


چشم سوم کانال ارتباطی با ضمیر ناخودآگاه و مرکز نیروی درونی ماست، بهمین علت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ضمیر ناخودآگاه عاملی است که می تواند ما را به اهداف مان برساند و با برنامه ریزی مجدد ضمیر ناخودآگاه می توان به تمام خواسته ها دست پیدا کرد. از طریق چشم سوم می توان با خود برتر ارتباط برقرار کرد. قدرت ذهن، خرد، عقل، درک شهودی و بصیرت در چشم سوم نهفته است.


جالب است بدانید که تمام افکار و احساساتی که ما به چشم سوم می فرستیم، انرژی جذب می کنند تا در نهایت از طریق قانون جذب به واقعیتی در دنیای مادی تبدیل شوند. ممکن است فوراً اتفاق بیفتند و یا شاید کمی طول بکشد، اما بالاخره چیزی که تصور و تجسم کرده ایم دوباره ظاهر و نمایان می شوند و در واقع خلق می شوند.


پس با این تفاسیر چشم سوم همه چیز را خلق می کند، در نتیجه بهتر است همیشه برای خودمان و دیگران چیزهای خوب طلب کنیم، آرزوی خوب و خیر داشتن برای دیگران به ما آرامش می دهد و همچنین بدخواهی برای دیگران حس ناخوشایندی در ما ایجاد می کند، پس برای آرامش خودمان هم که شده برای تمام موجودات چیزی جز خیر و آرامش نخواهیم و مراقب کارما ی اعمال خود باشیم.


چشم سوم


آیا باز شدن چشم سوم خطر دارد؟!

همان طور که در مقاله های پیشین در مورد چاکراها صحبت شد، هر چاکرا با رنگ مخصوصی در ارتباط است و یکی از راه های ساده برای فعال سازی و باز کردن هر چاکرا ، نگاه کردن به رنگ همان چاکراست، برای مثال به طور مستمر نگاه کردن به رنگ نیلی باعث فعال سازی چاکرای ششم یا چشم سوم می شود. البته قابل به ذکر است که با انجام مراقبه مخصوص هر چاکرا به خوبی می توان چاکرای موردنظر  را پاکسازی و فعال نمود.


اما بابد بدانید که فعال سازی چاکرای ششم نیاز به سال ها تمرین و ممارست دارد و یک شبه اتفاق نمی افتد. چشم سوم بسته، مانند دیواری بتنی است که باید کم کم و به آهستگی روزنه ای در آن گشود تا کاملا باز شود. گاهی ممکن است با سال ها تمرین هم باز نشود. چشم سوم در ابتدای تولد در نوزادان باز است و با افزایش سن کم کم بسته و غیر فعال می شود. با مراقبه بر روی چاکرای چشم سوم یا آجنا می توان آن چنان قدرتمند شد که به همه خواسته های خود رسید، چون دستوری که در چشم سوم صادر می شود باید که به اجرا درآید؛ آجنا به معنای «دستور» می باشد.


فعال سازی چشم سوم نیاز به آگاهی و خرد فراوانی دارد. هیچ زمان برای باز کردن این چاکرا به زور و سماجت متوسل نشوید و تا هماهنگی کاملی بین چاکرا های تان برقرار نکرده اید تمرینات مضاعفی بر روی این چاکرا انجام ندهید. چون این فشار مضاعف ممکن است بر غده پینه آل مغز اثر سوء گذاشته و فعالیت های فیزیکی جسم و از جمله خواب و بیدار فرد را تحت تأثیر قرار دهد. همچنین ممکن است تعادل چاکرای بالایی را نیز بر هم بزند و شاید دچار سردردهای شدید و یا میگرن و یا خستگی مفرط شوید.


شاید از خطرات باز شدن چشم سوم چیزهایی شنیده باشید! نگران نباشید منظور از خطر ،این نیست که ممکن است چیزهای عجیب و غریب و یا موجودات غیرارگانیک را ببینید! چون رسیدن به چنین درجه ای از فعال بودن، شاید پس از سالها تمرین و ریاضت هم امکان پذیر نباشد.


چشم سوم


البته سعی نکنید بدون هماهنگی و تعادل در همه چاکراها، بر روی چشم سوم تمرکز کنید، چون اگر صبر و تحمل نداشته و متوسل به زور شوید ممکن است چیزهایی را در کائنات ببینید که اصلاً تمایلی به دیدنشان ندارید.


باید قبل از تقویت چاکرای ششم تمامی چاکراها را به ترتیب از اول و با صبر و حوصله پاکسازی کنید، چون در غیر اینصورت تمامی انرژی های منفی و راکد موجود در این چاکرا (مانند لیوانی که از آب و گل انباشته شده و با تکان دادن گل آلودتر می شود) به جنبش درآمده و شاید مسائلی را تجربه کنید که اصلاً میلی به مشاهده آن ها ندارید. پس این توصیه را جدی بگیرید و ابتدا هفت چاکرا را پاکسازی کنید.


برای تهیه پاکسازی کامل هفت چاکرا به لینک زیر مراجعه کنید:

لینک محصول پاکسازی چاکراهاتاثیر کریستالها بر چاکرای ششم

کریستالها عوامل نیرومند دگرگونی و شِفا هستند. کریستالی که به رنگ چاکرای مربوطه باشد در درمان چاکراها بسیار مؤثر است. دراز بکشید و کریستال را در ناحیه ی چاکرای مربوطه قرار بدهید.

در مورد تقویت چشم سوم می توانید از کریستال های کوارتز شفاف، سنگ ماه،یاقوت کبود استفاده کنید.

حس ارتعاشات ظریف و حساس کریستالها هر نوع انرژی منفی را از چاکرا پاکسازی میکند. اگر نفس عمیق بکشید و به این چاکرا آگاه باشید ، میتوانید ارتعاشات کریستالها را حس کنید.

حتی میتوانید کریستالها را زیر بالش یا در محلی که میخوابید یا زیر تخت بگذارید تا چاکراها در هنگام خواب هم پاکسازی شود. حتی می توانید که در آبی که کریستال در آن قرار داده شده حمام کنید.


چشم سوم وسیله ای برای تله‌ پاتی

چشم سوم وسیله‌ای برای تله ‌پاتی است. تله ‌پاتی به معنی ایجاد ارتباط از طریق افکار و بدون استفاده از ابزار فیزیکی و حواس پنج ‌گانه و کلام می‌باشد.


همه انسان ها بالقوه دارای استعداد تله پاتی می‌باشند. این پدیده در انسان‌های اولیه یک راه ارتباطی معمول بوده است.


در صورتی که چشم سوم فعال و باز باشد، انسان‌ها می‌توانند به راحتی از طریق تله ‌پاتی با یکدیگر در ارتباط باشند.


دو معشوق در هنگام دوری از طریق فکر با هم ارتباط برقرار می‌کنند، در این موارد، علت این است که عشق، امواج مغزی را با هم هماهنگ می‌کند. مادران هرگاه فرزندانشان در خطر باشند، آگاه می‌شوند، حتی اگر هزاران کیلومتر از آنها دور باشند.


چشم سوم


روش هایی برای فعال سازی چشم سوم

برای پاکسازی و فعال سازی چشم سوم باید از یک استاد کمک گرفت، اما اگر خودتان این کار را انجام می دهید به یاد داشته باشید که باید از چاکرای اول شروع به پاکسازی کرده و پله پله مراحل را انجام دهید و باز هم تأکید می کنم که از تمرینات مضاعف خودداری نمایید.


1- چشم سوم با سینوس ها در ارتباط است. پس برای فعال سازی چشم سوم می توان از شست و شوی سینوس ها و حفره های  کمک گرفت.


2- ماساژ و ضربه های آرام به چاکرای ششم باعث تحریک این چاکرا می شود. البته در ابتدا به صورت فیزیکی و در ادامه بصورت ذهنی. این تمرین باید در حین مراقبه و آرامش و خلسه انجام بگیرد. در وضعیت آلفا می توانید این تمرین را انجام دهید.


3- تمرین تراتاکا که با تمرکز بر چشم سوم همراه است هم می تواند به فعال سازی این چاکرا کمک کند.


پیشنهاد می کنیم جهت خرید آموزش جامع و کامل مراقبه و مدیتیشن به لینک زیر مراجعه کنید

 


مراقبه و مدیتیشن


4- در حالت مراقبه تجسم کنید که نقطه ای در وسط پیشانی وجود دارد که کم کم به صورت دایره ای بزرگ و بزرگتر شده و به قطر حدود 20 سانتی متر رسیده است.


5- هر چیز زائد و اضافی را از اطراف خود دور کنید. چه وسایل اضافی در محیط کار و زندگی ، و چه افکار مزاحم و منفی را از درون و ذهن خود.


6-  با آگاهی کامل در وضعیت سجده قرار گرفتن بسیار سودمند است، چون چاکرای ششم را تحریک کرده و فعال می کند. خواندن نماز با آگاهی کامل و تمرکز یکی از راه های فعالسازی چشم سوم است.


7- در حالت مراقبه و یا وضعیت آلفا، تکرار و تمرکز بر مانترای (ذکر) «اووووومممممممم» داشته باشید، که در پکیج پاکسازی چاکراها به صورت کامل توضیح داده شده است.


یادتان باشد پس از باز کردن هر چاکرایی، به طور موقت آن را ببندید تا از خروج انرژی و به هدر رفتن آن جلوگیری کنید، همچنین مانع از ورود انرژهای زائد و منفی و همچنین دزدی انرژی شوید.

حقیقت چشم سوم

آجنا یا چشم سوم راهی است برای ارتباط بدن با روحمان که نیاز به قدرت و درک بالایی دارد. چشم سوم یا چاکرای ششم بین ابروها و کمی بالاتر قرار دارد که با فعال شدن این چشم شما قادر هستید سیگنال‌های انرژی را دریافت کنید و به‌وسیله روحتان آن‌ها را تجزیه‌وتحلیل کنید تا بتوانید یک حس، تصویر یا هر چیز ماورایی دیگری را درباره یک موضوع خاص مانند آینده و یا اصل وجود هستی، ببینید.


به بیان دیگر چشم سوم پل ارتباطی بین فیزیک و متافیزیک، جسم و روح، ظاهر و باطن، مغز و ذهن و خودآگاه و ناخودآگاه است. چشم سوم پلی برای رفتن به فراسوی ابعاد مکان و زمان است. جسم ما وابسته به مکان و زمان است و فقط می‌تواند در زمان حال باشد و دیگر نمی‌تواند در گذشته یا آینده باشد. و یا وقتی در یک مکان خاصی است دیگر نمی‌تواند در مکان‌های دیگر باشد.


این محدودیت بُعد فیزیکی ما است ولی در بُعد متافیزیکی (بُعد روحانی) ما این محدودیت‌ها وجود ندارد و روح می‌تواند در هرلحظه در چند مکان یا چند زمان باشد و چشم سوم کلید عبور از این محدودیت است. زمانی که چشم سوم فعال شود شخص می‌تواند به اصل هستی پی ببرد و در ابعاد دیگر سیروسفر کند. اصل حقیقت انسان روح آن است و برای اتصال به این وجود واقعی و بی‌حدومرز خود باید از چشم سوم کمک بگیریم.


چشم سوم از نظر اسلام

چشم سوم در اسلام

چشم سوم در اسلام

برای این‌که مطمئن شوید این مسئله امری حقیقی است بهتر است از دین اسلام به این موضوع نگاه کنیم. در دین اسلام به آجنا، چشم دل یا چشم معرفت گفته می‌شود و با توجه به سخنان بزرگانی نظیر امام خمینی و آیت‌الله جواد آملی می‌توان این‌گونه نتیجه گرفت.


حقیقت چشم سوم طبق گفته آیت‌الله آملی

آیت‌الله جواد آملی در کتاب "حکمت عبادات" به این شکل به موضوع چشم سوم پرداخته است. آیت‌الله آملی در این کتاب بیان نموده است که "ملکوت یعنی باطن و مُلک یعنی ظاهر، ایشان در ادامه بیان می‌کند که " آنجا که سبحان است، جای ملکوت است (فسبحان الّذی بیده ملکوت کلّ شیء ) و آنجا که سخن از مُلک به میان می‌آید جای تبارک است (تبارک الّذی بیده الملک).


ایشان با گفتن این حرف به این اشاره می‌کند که مانند ظاهر و باطن بین مُلک و ملکوت نیز تفاوت است. و از مردم دعوت کرده است که خود را ارزان نفروشید و در باطن عالم یک سفری کنید. به‌علاوه ایشان خطاب به مردم می‌گوید: " کسی که به عالم ملکوت دست‌یافت دیگر هیچ تردیدی در او وجود ندارد. ازآنجایی‌که ملکوت یقین آور است و اگر کسی با آن آشنا شود دیگر مردد نیست و در هیچ امری شک نخواهد کرد".


در قسمت دیگری از همین کتاب آیت‌الله آملی می‌فرماید: " حکمت عبادت راه پیدا کردن ملکوت است. و ملکوت با یقین همراه است و ازآنجایی‌که چیزی باارزش‌تر از یقین نیست، این لطف الهی فقط به افراد خاص تعلق می‌گیرد نه تمام افراد.


ارتباط نماز با چشم سوم

چشم سوم

چشم سوم

آیا تا الآن فکر کرده‌اید چرا در نماز پیشانی خود را روی مهر قرار می‌دهید. مسلمانان در شبانه روز 17 رکعت نماز واجب می‌خوانند. یکی از دلایلی که پیشانی را روی مهر قرار می‌دهند برای این است که چشم سوم را تحریک و باز کنند. اگر به این گفته دقت کنید متوجه این امر می‌شوید "در اسلام خواندن نماز، معراج مؤمن است و سجده یعنی عروج به عالم معنا".


همان‌طور که گفته شد برای عروج به عالم معنا و درک آن باید چشم سوم را باز کنید و نماز این کار را برای شما می‌کند. به‌علاوه مسلمانان به‌جز 17 رکعت نماز واجب، چندین نماز دیگر هم دارند، مانند نماز شب که به این کار کمک می‌کند.


حضرت محمد (ص) می‌فرماید: "آنگاه‌که خداوند خیر بنده‌هایش را بخواهد، چشم دل بنده‌هایش را می‌گشاید تا ببیند آنچه با چشم سر نمی‌توان دید و غایب است" از این سخن حضرت محمد (ص) به‌طور کامل واضح است که برای این‌که بتوان در اصل حقیقت و بُعد معنوی آن سیر و سیاحت کرد باید چشم دل که همان چشم سوم است باز شود.


ارتباط چشم سوم و آیت‌الله بهجت

چشم سوم و آیت الله بهجت

چشم سوم و آیت الله بهجت

آیت‌الله بهجت جزو علمای تراز اولی بود که ویژگی‌های رفتاری و اعمال ایشان زبان زد تمام علما، مردم و شاگردان ایشان بود. طبق گفته‌ی علما و اسناد موثق، آیت‌الله بهجت جزو افرادی بوده است که چشم برزخی داشته است و می‌توانسته نهان و آشکار باطن افراد را ببیند. به‌علاوه این عالم بزرگ ویژگی‌های بیشتری نیز داشته است.


اگر به جمله‌ی "الهی به خاک دست بزنی طلا بشه" دقت کنید، درمیابید که این جمله برای افرادی به کار می‌رود که به بقیه کمک می‌کنند و خیرشان به همه می‌رسد یا در اصطلاح مرد خدا هستند. آیت‌الله بهجت یکی از این افراد بوده است که این ویژگی‌های در او بوده است.


طبق گفته حجت الاسلام حائری زاده بعد از نماز خواندن پشت ایشان تا زمان زیادی دیگر میل به گناه در حجت الاسلام حائری زاده وجود نداشته است و این نشان‌دهنده درجه و مرتبه بالای این عالم و همچنین ثابت‌کننده وجود چشم سوم است. البته چشم سوم در نگاه اسلام با دیگر ادیان متفاوت است و این ویژگی فقط از طرف خداوند و به افرادی که لیاقت داشته‌اند داده می‌شود.


چشم سوم از دید هندوها

چشم سوم

چشم سوم

هندوها معتقد هستند انرژی معنوی پخش در محیط از طریق چاکرای چشم سوم وارد بدن آن‌ها می‌شود و آن‌ها بسیار به این مسئله حساس هستند که به‌وسیله انرژی‌های مثبت از این چاکرای مراقبت کنند. علائم و شکل‌های مختلف مذهبی هندوها که روی پیشانی آن‌ها وجود دارد درواقع توسط خدایان آن‌ها به‌عنوان هدیه برای آن‌ها فرستاده‌شده است. این مثال واضحی از این موضوع بود.


البته این تمام ماجرای چشم سوم از نظر هندوها نیست و دسته‌ای دیگر از هندوها وجود دارند که برخلاف دسته اول که هدف خود را از باز کرد چشم سوم ارتباط با خدا می‌دانند، آن را مسیری برای استقلال از خدا می‌دانند و هدف آن‌ها خود مختار و خدا شدن است. این افراد خود را برای مقابله و شکست خدا آماده می‌کنند.


نشانه های باز شدن چشم سوم

چشم سوم یا همان چاکرا ششم پدیده ای است که در فرد تغییرات گسترده ای ایجاد می کند. در واقع اصلی ترین عاملی که باعث می شود فردی به دنبال باز کردن چشم سوم برود، رسیدن به همین تغییرات است. حال فرض کنید شما به عنوان یک فرد علاقه مند که قصد باز کردن چشم سوم خود را دارد، مدت های زیادی درگیر این مسئله بوده و وقت و انرژی زیادی را برای باز کردن چاکرا ششم تان هزینه کردید. در این وضعیت شما از کجا باید بفهمید که چشم سوم تان باز شده یا نه؟ آیا با نشانه ها و علائمی که به شما می گوید چاکرا ششم تان قابل دسترس شده آشنا هستید؟ اگر جواب تان خیر است، در ادامه این بخش همراه ما باشید تا شما را با علائم باز شدن چشم سوم و تغییراتی که پس از این اتفاق در فرد رخ می دهد آشنا کنیم.


توانایی خواندن ذهن افراد

جالب است بدانید یکی از قابلیت هایی که باز شدن چشم سوم برای افراد در پی دارد، توانایی خواندن ذهن افراد و فهمیدن تصمیمات آتی آن هاست. شاید این موضوع کمی عجیب و باورنکردنی به نظر برسد اما با تقویت چشم سوم می توان تا حدودی ذهن کسانی که با آن ها معاشرت می کنید را خواند و قبل از آن که فرد تصمیم به انجام کاری بگیرد یا قصد گفتن چیزی را داشته باشد، شما متوجه آن بشوید.


خیلی از افراد با علم به این موضوع به دنبال پروسه باز کردن چشم سوم می روند. افرادی که از این قابلیت آگاه اند به دو دسته تقسیم می شوند؛ دسته اول کسانی هستند که با ذهن خوانی افراد در مسیر کارهای نیک و صالح قدم برداشته و از رخ دادن اتفاقات ناگوار جلوگیری می کنند و گروهی که این قابلیت را ابزاری برای رسیدن به اهداف شوم خود دانسته و استفاده مناسبی از آن نمی کنند.


فراموش نکنید چاکرا ششم کلیدی برای افزایش توانایی های ذهنی و روحی افراد است و چنانچه از آن برای اعمال شیطانی و ناپسند استفاده شود، قبل از آن که اثرات آن متوجه افراد دیگر شود، گریبان گیر شخصی که چشم سوم وی باز شده است می شود. پس اگر با حالاتی روبرو شدید که براساس آن می توانستید از تصمیمات دیگران مطلع شده و به نوعی ذهن شان را بخوانید، هوشیار باشید که چشم سوم تان فعال شده است.


پیش بینی آینده و دوراندیشی

جالب است بدانید فردی که چاکرا ششم وی باز شده است، توانایی پیش بینی آینده را داشته و می تواند از قدرت دوراندیشی خود استفاده کند. به طوری که با فعال شدن چشم سوم افراد می ‌تواند تا حدودی از اتفاقاتی که قرار است در آینده رخ دهد باخبر شده و قبل از این‌ که این اتفاقات رخ داده و مشکلی برایشان مطرح شود، با استفاده از قدرت دور اندیشی که نسیب شان شده از بروز مشکل جلوگیری نمایند. در واقع این افراد قدرت تجزیه و تحلیل بسیار بالایی پیدا کرده و علاوه بر بهره مندی از قدرت پیش بینی و دور اندیشی، توانایی بی نظیری در حل مشکلات و رفع موانع پیدا خواهند کرد.


طبیعی است این ویژگی ها یک شبه در فرد ایجاد نشده و شکل گیری این قدرت و توانایی همانند پروسه ای می باشد که ممکن است چندین ماه و سال به طول بیانجامد. با گذر از این موضوع فراموش نکنید که دور اندیشی و آینده نگری (آینده نگری که براساس پیش بینی و تجزیه و تحلیل های درست رخ دهد) جزو ویژگی های فردی است که چشم سوم وی باز شده است. البته هر گونه آینده نگری را نباید به چشم سوم نسبت داد و این حالت وقتی با حالات دیگری که در ادامه ذکر خواهیم کرد همراه شود، حاکی از فعال شدن چاکرا ششم دارد.


توانایی خواندن ذهن افراد

جالب است بدانید یکی از قابلیت هایی که باز شدن چشم سوم برای افراد در پی دارد، توانایی خواندن ذهن افراد و فهمیدن تصمیمات آتی آن هاست. شاید این موضوع کمی عجیب و باورنکردنی به نظر برسد اما با تقویت چشم سوم می توان تا حدودی ذهن کسانی که با آن ها معاشرت می کنید را خواند و قبل از آن که فرد تصمیم به انجام کاری بگیرد یا قصد گفتن چیزی را داشته باشد، شما متوجه آن بشوید.


خیلی از افراد با علم به این موضوع به دنبال پروسه باز کردن چشم سوم می روند. افرادی که از این قابلیت آگاه اند به دو دسته تقسیم می شوند؛ دسته اول کسانی هستند که با ذهن خوانی افراد در مسیر کارهای نیک و صالح قدم برداشته و از رخ دادن اتفاقات ناگوار جلوگیری می کنند و گروهی که این قابلیت را ابزاری برای رسیدن به اهداف شوم خود دانسته و استفاده مناسبی از آن نمی کنند.


فراموش نکنید چاکرا ششم کلیدی برای افزایش توانایی های ذهنی و روحی افراد است و چنانچه از آن برای اعمال شیطانی و ناپسند استفاده شود، قبل از آن که اثرات آن متوجه افراد دیگر شود، گریبان گیر شخصی که چشم سوم وی باز شده است می شود. پس اگر با حالاتی روبرو شدید که براساس آن می توانستید از تصمیمات دیگران مطلع شده و به نوعی ذهن شان را بخوانید، هوشیار باشید که چشم سوم تان فعال شده است.


حساسیت عجیب نسبت به نور

چاکرا ششم قابلیتی را به شما ارائه می کند که براساس آن نسبت به نور حساسیت ویژه ای پیدا می کنید. به همین خاطر، وقتی چاکرا ششم شما فعال می شود، شما قادر خواهید بود نورها را بیشتر و بهتر درک کرده و عمق نور را به شکل واضح تری ببینید. باز شدن چشم سوم باعث می شود رنگ ‌هایی که در اطراف تان وجود دارد برای شما شکل خاص تری پیدا کند. به طوری که رنگ ها را به صورت ستاره ای و مدور خواهید دید. همچنین در بسیاری از مواقع می توانید نورهایی که در پشت ابرها وجود دارد را به صورت واضح مشاهده نمایید. با توجه به این موارد، باز شدن چشم سوم حساسیت ویژه ای به نور در افراد ایجاد کرده و چشم آن ها را به نور حساس می کند.

منبع: https://thirdeyes.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد