وبلاگ کیلمه

وبلاگ کیلمه یک مجله تفریحی خبری می باشد که می توانید مطالب جالبی را در آن مشاهده کنید

وبلاگ کیلمه

وبلاگ کیلمه یک مجله تفریحی خبری می باشد که می توانید مطالب جالبی را در آن مشاهده کنید

چگونه می توان در تمام فصول سال دکوراسیون منازل زمستانی زیبا داشت

فصل تعطیلات یک فصل شادی و جشن است. تزئین خانه اغلب بخشی از سنت های خانواده است. و هنگامی که فصل تعطیلات فرا می رسد و می رود ، تعداد زیادی دکوراسیون وجود دارد که می تواند به عنوان دکوراسیون زمستانی مورد استفاده قرار گیرد. دکوراسیون منزل در زمستان باعث می شود خانه شما احساس گرما و دنج کند و لبخند بزنید.

این که آیا شما یک نوع تزئین کننده رنگ روشن و جسورانه هستید یا شخصی که رنگ های خنثی یا خاموش بیشتری را دوست دارد ، این نکات در مورد تزئین خانه برای زمستان و فصل تعطیلات کاملاً کار خواهد کرد.

   

رنگ ، گرما و بافت را اضافه کنید.

من شخصاً عاشق تزئینات با دکوراسیون عمدتا خنثی هستم. اما دوست دارم اینجا و آنجا پرشهای کوچک رنگی اضافه کنم. می توانید به وبلاگ من مراجعه کنید تا ببینید من چگونه خانه خودم را برای تعطیلات با استفاده از دکوراسیون خنثی تزئین کردم  .

من دوست دارم انواع مختلف بافت را به دکوراسیون خود اضافه کنم. من همه در جستجوی یافتن تکه های چوب بی نظیر مانند درختان کوچک کریسمس ، گوزن شمالی ، تابلوها ، یا جعبه های چوبی قدیمی برای قرار دادن درختان کاج کوچک مصنوعی هستم. من اغلب برای یافتن بسیاری از این موارد به دنبال فروشگاه های ثروتمند و فروشگاه های عتیقه فروشی می گردم ، اما شما می توانید در فروشگاه های خرده فروشی منظم نیز قطعات عالی پیدا کنید. 

گرمای چوب واقعاً کمک می کند تا آن دنج بودن و همچنین مقداری رنگ به فضای شما اضافه شود. برخی از مواد دیگری که دوست دارم برای افزودن بافت استفاده کنم شامل فلز ، سرامیک ، شیشه و سبز است. 

دکوراسیون زمستانی خود را در گذشته از تعطیلات گسترش دهید.

بسیاری از این اقلام پس از پایان فصل تعطیلات به راحتی قابل نگهداری هستند. من همیشه حلقه های گل خود ، درختان کوچک کاج و ساقه های مصنوعی خود را نگه می دارم. در واقع ، اگر آن فریاد کریسمس است یا در واقع چیزی در مورد کریسمس می گوید ، آن را کنار گذاشتم اما هر چیز دیگری را کاملا می توان دکوراسیون منزل زمستانی دانست. 

برخی از قطعات عالی دیگری که می توانند برای دکوراسیون تعطیلات و زمستان استفاده شوند شامل خانه های کوچک سرامیکی ، دانه های برف ، گلوله های برفی ، آدم برفی ، علائم مربوط به زمستان یا هوای سرد ، شمع ، اسکی یا سورتمه ، و بالش های دنج و پتوهای پرتاب کننده است. 

اگر دکوراسیون کریسمس من را  در سال گذشته بررسی کنید ، این جفت اسکی چوبی بسیار زیبا و این سورتمه چوبی شگفت انگیز را که من آنرا خنک کردم و رنگ آمیزی کردم ، می بینید که نمونه های کاملی از وسایلی هستند که می توانند دکوراسیون زمستانی و تعطیلات باشند. 

میکس دکوراسیون منزل در طول سال.

وقتی دکوراسیون تعطیلات را پایین می آورم و سوراخ های خالی برای پر کردن باقی می مانند ، به سراغ نوع دکوراسیون عمومی و سالانه خود می روم. اینها مواردی است که من علاوه بر هر دکوراسیون فصلی که در حال حاضر تزئین می کنم ، استفاده می کنم. 

این می تواند مواردی مانند کتاب های قدیمی را شامل شود. من چند کتاب روی هم قرار می دهم تا از آنها به عنوان جایگاهی برای وسایل کوچکتر استفاده کنم که به آنها قد بیشتری می دهد. یا حتی چیزی مانند گلدان نازک با یک ساقه گل در بالای کتاب بسیار زیبا است. 

گلدان ها نیز من عاشق استفاده از گلدان های بطری قدیمی هستم. حتی بعضی اوقات حتی یکی را خالی می گذارم و فقط برای تزئین از آن استفاده می کنم. بسته به فصل ، گلها یا سبزه ها را عوض می کنم. برای زمستان ، من اغلب با کاج یا صنوبر ، توت سفید یا شاخه های درخت توس می چسبم.

شمع ها و نگهدارنده های شمع برای تزئین همیشه عالی هستند. من دوست دارم آنهایی را پیدا کنم که در شیشه های جذاب وجود داشته باشند. سرامیک و فلز مورد علاقه من است. حتی بعضی اوقات حتی آنها را روشن نمی کنم. من فقط ظاهر شیشه را دوست دارم! من همچنین دوست دارم از جا شمع های چوبی و فلزی به تنهایی برای تزئین استفاده کنم. این به هر اندازه که تزئین می کنم قد و بافت بیشتری می بخشد. 

سینی های چوب برای تنظیم کمی تصویر کوچک عالی هستند. آنها می توانند روی یک میز قهوه ، تاقچه شومینه ، یک میز ورودی یا یک بوفه قرار بگیرند. گزینه های زیادی برای استفاده از سینی ها وجود دارد. برای تزئینات زمستانی ، می توانید مقداری کرک یا برف تقلبی استفاده کنید و چند درخت کاج مصنوعی و یک خانه سرامیکی یا شاید اگر یک سینی بزرگتر دارید ، 2 عدد اضافه کنید. این یک نمایشگر کوچک زیبا خواهد بود. 

علائم عمومی مانند کاری با خانواده یا خوشبخت بودن ، مواردی از این دست ، افزودنیهای عالی برای تزئینات زمستانی است. ظاهر قرار گرفتن تابلویی با قاب چوبی روی آینه یا یک پنجره قدیمی را خیلی دوست دارم. آن را کنار بگذارید و در مقابل هرچه قرار است قرار داشته باشد ، قرار بگیرید ، اما کمی با هم تداخل داشته باشید. 2. فکر می کنم اگر یک علامت قاب بزرگ چوبی یا چاپ یک دانه برف بزرگ لایه لایه با آن انجام دهید ، زیبا خواهد بود علامت دیگر شاید چیزی در مورد فعالیت های زمستانی یا توصیف یک روز سرد زمستان. 

چیز دیگری که من اغلب استفاده می کنم یک کلوش شیشه ای است که بالای یک تخته برش پارویی با ظاهر قدیمی قرار دارد. برای تعطیلات ، من دوست دارم این دو زنگ بزرگ پرنعمت را که برافروخته ام بگذارم و آنها را برای دکوراسیون زمستانی عوض کنم. من می توانم کاری مانند برخی از درختان کاج کوچک مسواکی سیم پوشیده از برف انجام دهم. من همچنین فکر می کنم کمی آدم برفی چوبی می تواند یک چیز جذاب باشد. 

منسوجات را فراموش نکنید.

تا آنجا که منسوجات می روند ، من دوست دارم برای زمستان چند بالش و پتو دلپذیر داشته باشم. چه کسی نمی کند ؟! من از انواع بالشهای بافتنی که با راه راه و بالشهای کاملاً بافتی مخلوط شده اند ، استفاده می کنم. بالشهایی با دانه برف بزرگ برای دکوراسیون زمستانی نیز بسیار زیبا هستند. 

برای تعطیلات ، پرشهای کوچک رنگی مانند یک بالش راه راه قرمز و بالشتکی که "هو ، هو ، هو" با خط قرمز نوشته شده است اضافه کنید. هر پتو گره ای مناسب برای زمستان و همچنین انواع پتوهای فوق العاده نرم و کرکی است. 

اینها روش های مورد علاقه من برای تزئین برای تعطیلات و به طور کلی برای زمستان است. این نکات را رعایت کنید و آنها را در خانه خود به کار ببرید تا در تمام طول فصل سرزمین عجایب زمستانی خود را داشته باشید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد